loading...
رایان گیم مرجع بازی های رایانه ای
آخرین ارسال های انجمن
aref بازدید : 433 تابستان 1392 نظرات (0)

نمایشگاه E3 یا همان نمایشگاه بین المللی سرگرمی های الکترونیکی همیشه جایگاه خوبی برای به نمایش در آمد بازی های ویدیویی بوده و هست. همیشه در کنفرانس های شرکت های بزرگ این صنعت بازی های جدید رونمایی می شود ولی بعد از رونمایی بعضی از عناوین که در E3 به نمایش در آمده دیگر خبر از آن ها نمی شود و در هاله ی از ابهام قرار می گیرن . در این مقاله سیع داریم چند عنوان که انتظار داشتیم در E3 2013 دوباره ملاقات کنیم را نام ببریم

DOOM4

آپلود عکس

همگان با استودیو بزرگ و سر شناس id Software آشنا هست این استودیو خلاق در سبک اکشن اول شخص همیشه استاندارد های جدیدی را وارد این صنعت کرده است . این شرکت از بازی ساز هوشمند به نام John Carmack بهره می برد که خالق عنوان پر آوازه DooM می باشد . این فرانچایز یکی از محبوبترین بازی های ویدیویی بین گیمر های جهان هست . سر نوشت یا همان DooM دارای تم داستانی علمی تخیلی و گیم پلی روان و بسیار اکشن است و تا بحال سه نسخه از این سری بر روی کنسول ها و PC منتشر شده است . چند سال پیش خبری مبنی بر تایید ساخت نسخه چهارم بگوش رسید و بسیاری از قشر گیمر آواز شادی بر سر دادن و همه منتظر بودن گیم پلی از بازی را ببینند ولی شرکت id Software در این چند سال به غیر از چند عکس از میحط بازی در هیچ نمایشگاه و یا همایشی نشانی از تاریخ یا گیم پلی بازی به دوست داران این فرانچایز نشان نداده است . امسال بسیاری از دوستدارن بازی منتظر به نمایش در آمدن این عنوان بودن ولی بازی هم هیچ در E3 2013 هم خبری از DOOM4 نبود.

Prey 2

آپلود عکس

در E3 سال ۲۰۱۱ که می توان به یکی از بزرگترین همایش های صنعت بازی های ویدیویی لغب داد شرکت Bethesda Softworks عنوانی را به نمایش گذاشت که بسیاری از منتقدین از آن تعریف و تمجید کردن و مشتاقان زیادی را چشم به راه انتشارش نگاه داشت این عنوان چیزی نبود به غیر از Prey 2 همان عنوان علمی تخیلی اول شخص شرکت بازی سازی Human Head Studios که پیش رفت های زیادی از نسخه اول خود که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود داشت و توانست علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. اما بعد از E3 شایعه های زیادی مبنی بر لغو شدن نسخه ۲ این فرانچایز به گوش می رسید و باره ها خبر از توقف ساختش در سایت های زیاد دیده می شد . سکوت Bethesda نشان می داد که این خبر ها واقعیت دارد ولی بعد از گذشت چند ماه این ناشر اعلام کرد که روند تولید این بازی در حال انجام است این خبر بسیار خوشحال کننده بود ولی بعد از این خبر انتظار همگان این بود که شکار ۲ در نمایشگاه E3 2013 حضور داشته باشد ولی این گونه نشد .

Agent

آپلود عکس

در E3 سال ۲۰۰۹ عنوان انحصاری برای کنسول شرکت سونی یعنی PlayStation 3 رونمای شد که سازنده و ناشر آن Rockstar Games بود. شرکت نام آشنای که با سونی رفیق گرمابه و گلستان بود و همین شد که عنوانی به نام Agent بصورت انحصاری از سال ۲۰۰۷ برای PS3 شروع به تولید شد و اولین بار در کنفرانس سونی به نمایش در آمد .
خیلی ها این بازی را یک برگ برند برای PS3 در آن سال می دانستن و بسیاری اعتراض به این عمل راکستار کردند ولی بعد از شور و هیجان E3 هیچ خبری از این عنوان نبود . خیلی ها این بازی مامور را لغو شده فرض می کردن و سکوت راکستار مهره تایید بر این اتفاق بود . اما سال ۲۰۱۱ چند تصویر از محیط بازی توسط یک کارمند اخراجی از این شرکت به بیرون درز کرد که نشان می داد این بازی هنوز روند تولید خود را برای انتشار طی می کنند حتی یکی از خبرنگاران در مصاحبه خود با یکی سران شرکت Sony این سوال را که آیا این بازی لغو شده است را پرسید و در جواب این بود : بزودی خبر های زیادی در موردش خواهید شنید . این مصاحبه قبل از E3 2013 انجام شد و بسیاری بر این باور بودند که نمایش از این بازی را در کنفرانس سونی خواهند دید ولی این اتفاق نیوفتاد و همه باز هم انتظار می کشند .

Half-Life 3

آپلود عکس

نام شرکت بازی سازی Valve همیشه گره خورده با یک بازی هست آن هم چیزی نیست جز نیمه جان . بازی Half-life که امسال هم بهترین بازی ده از نگاه همایش vga 2013 انتخاب شد ساله ها است که دل طرفدارن خود را خون کرده و هنوز که هنوز است بعد از تایید نسخه سوم هیچ نمایشی از این عنوان در میان نبوده است این عمل باعث شده که بسیاری از این طرفدارن دست بکار شوند و با نوشتن و امضا کردن بیانیه های بسیار صدای خود را بگوش شرکت Valva برسانند ولی کو گوش شنوا. جالب اینجاست حتی بسیاری از این طرفدارن خودشان بازی ساز بودن و دادشان در آمد و همین باعث شد که یکی از سران شرکت Valve در یک گفت و گو بیان کند که در حال ساخت کنسولی هست که بازی های خود را برای آن منتشر کنند و این صحبت نوید این را میداده که با شروع رسمی نسل جدید در E3 2013 کنسول این شرکت به همراه Half life3 به نمایش در آید ولی باز سکوت زجر آور این شرکت همگان را شاکی کرده .

MAFIA III

آپلود عکس

یک از بزرگترین بازی های OPEN WORLD حال حاضر عنوانییت که به دست شرکت پر آوازه ۲k است . این شرکت که در کشور چک واقع است یکی از شرکت های زیر مجموعه ی TAK-TWO می باشد و داری فرانچایز های بسیاریست یکی از معروف ترین بازی های این شرکت مافیا نام دارد. آخرین نسخه از این عنوان سال ۲۰۱۰ منتشر شد و فروش مطلوبی داشت ولی منتقدین از این بازی انتقادات زیادی کردن و از نبود بخش مولتی پلیر و نداشت بعضی از المان های قبلی این بازی صحبتی به میان آمد ولی ۲k سال ۲۰۱۱ تایید کرد که نسخه سوم این بازی برای نسل بعد منتشر خواهد شد همین اتفاق باعث شد دوباره تب و تاب این بازی اوج بگیرد و کاور های فک یا تقلبی از این بازی ساخته شود و همین باعث شد که ۲K games تمام این عکس ها را جعلی خطاب کند . همان طور که می دانید E3 2013 نسل هشتم کنسول ها را بنمایش در آورد و این همگان منتظر بودن تا نسخه های جدید که شرکت ها آن را تایید کرده اند را در این نمایشگان نشان دهند یکی از این فرانچایز ها MAFIA 3 ولی این طور نبود و باز هم انتظار تا سال دیگر .

 

 

نویسنده:پوریا رمضانی

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده ی گرامی از اون جایی که دیگه حسش نیست , دیگه آپدیت نمی کنم , چون بیکار نیستم کپی پیست کنم :D gameina.rozblog.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با تبدیل وبلاگ به سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 122
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 1,973
  • بازدید سال : 101,373
  • بازدید کلی : 863,405