loading...
رایان گیم مرجع بازی های رایانه ای
آخرین ارسال های انجمن
aref بازدید : 835 تابستان 1392 نظرات (8)

 

با سلام واستون اولین دی ال سی بایوشاک را آماده کردم.این DLC شما را همراه با بوکر و شهر Rapture همچنین خصوصیات الیزابت بزرگ شده همراه میکند.در این قسمت هر دو کاراکتر قابل بازی خواهند بود و در بازی به مانند قسمتهای قبلی Big Daddies نیز وجود دارد. این قسمت از داستان به مانند داستانهای کاراگاهی میباشد.جایی که بوکر در شهر Rapture یک کاراگاه خصوصی است. به نظر میرسد که بوکر و الیزابت یکدیگر را نمیشناسند.

حجم:5گیگ

در ابتدای بازی شما در نقش بوکر که یک کاراگاه خصوصی است قرار خواهید گرفت.شما در دفتر خود نشسته اید که یک زن وارد دفتر شما میشود و به نظر میرسد که شما یکدیگر را نمیشناسید و...

منبع توضیحات:گیمفا

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود اولین DLC بازی BIOSHOCK INFINITE

دانلود اولین DLC بازی BIOSHOCK INFINITE

دانلود اولین DLC بازی BIOSHOCK INFINITE

 :کلیک روی بنر تبلیغاتی بعد از بازشدن صفحه.

 لینک های دانلود:

پارت اول:http://www.putlocker.com/file/231ED6D0477D3A6A

پارت دوم:http://www.putlocker.com/file/0C2897F6527E35C7

پارت سوم:http://www.putlocker.com/file/0BF02502A1664EFC

پارت چهارم:http://www.putlocker.com/file/86CE4C7C8B60B10A

پارت پنجم:http://www.putlocker.com/file/2B42512DC7EF5353

پارت ششم:http://www.putlocker.com/file/972D8370DDB9F9D8

رمز:www.skidrowcrack.com       (با حرف کوچک)       

نسخه ی اصلی (اسکیدرو) بدون تغییر

منبع:WWW.GAMEINA.ROZBLOG.COM

کپی برداری تنها با ذکر منبع و لینک دادن به سایت مجاز است در غیر این صورت قانونا و شرعا حرام است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/05/12 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

دوست من من تحقسیق کردم و فهمیدم مشکل از کرکه میتونی یه کرک خوب و جداگانه که واسه DLC این بازی نه واسه بازی اصلی رو واسم لینک کنی؟ اگه اینکارو کنی ممنون میشم سعی خودتو بکن.
کرک جداگانه برای DLC بازی bioshock
شکلکشکلک
پاسخ : نه dlc اش کرک شده است.

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/05/12 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

اینم عکس اون اروره :
http:///images/96739737109427355798.png
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط danial در تاریخ 1392/05/12 و 1:56 دقیقه ارسال شده است

داش عرفان اولا از کجا فهمیدی کانادام؟
دوما اگه منظورت از کپی کردن کرک تو پوشه ی binaries آره کپی کردم .اول پوشهی اول رو کپی کردم اصلا بازی نیومد بدون ارور. بعد پوشه دوم بازی ارور میده.بعد کرکی که تو خود بازی رو ریختم بازی اجرا شد با یه زبان عجیب و غریب و اصلا مراحل اضافه هم نداشت.
سوما اصلا تست گرفتی ببینی سالمه یا نه؟
چهارما اگر هم باید مراحل جدید اضافه بشه باید یه تگ جدید تو بازی باز شه .
آخرا لطفا جواب همه سوالاتمو بده اگه ای-میل داری آدرسشو بگو و لینک اون کامنتی که گفتی توش توضیح دادی رو بذار.
دوست دار شماشکلک
پاسخ : من اون و از یه سایت خارجی گرفتم تو توضیحات نصبش فقط همین بود:
1.Download
2.Unzip
3.Copy files from crack folder to game dir
4.Play
------
تویه سایت دیگه هم این و نوشته بود :
1- Unrar
2- Copy the all content from the DLC folder and into the main install folder and overwrite.
3- Apply Crack.
4- Play!
-----

من تلاشم و کردم ولی دیگه نیدونم باید چه کارکنی.
ولی خواهشا یه عکس از محتویاتی که از تو سایت دانلود کردی رو واسم بزار نه از ارورش.

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/05/12 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

داداش من که دیگه اینقد مبتدی نیستم که میکم را هنمای قدم به قدم اجرا ی بازی رو میخوام یا همون کامنتی که گفتی توش توضیح دادی لینکشو تو جواب برام بزار . از وبت خوشم میاد همینطور از خودت.شکلک فقط تو این یه مورد کمک کن.
پاسخ : منظورت این پاسخه:
سلام.اول از حالت rar خارجش کن و همه ی فایل های داخل پوشه ی dlc رو در مکان نصب بازی کپی کن.حالا بازی رو دوباره کرک کن.
از بازی لذت ببرید.
-------------------------------------------------
اگه اون کارای بالا جواب نداد این جا رو بخون:
لطفا بهم بگو بعد از این که dlc رو از حالت فشرده درآوردی چه پوشه هایی وجود داشت لطفا اسمشون رو واسم بنویس. اگه توش پوشه ای به اسم کرک بود همه ی اون ها رو تو پوشه ی بازیت بریز.
وسپس برو و بازی کن.

راستی دانیال کانادا سعت چنده؟
تو ایران الان ساعت 1:30 صبح هست.

این نظر توسط danial در تاریخ 1392/05/12 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

بلد نیستی خودت هم؟شکلک
پاسخ : سلام.اول از حالت rar خارجش کن و همه ی فایل های داخل پوشه ی dlc رو در مکان نصب بازی کپی کن.حالا بازی رو دوباره کرک کن.
از بازی لذت ببرید.

این نظر توسط danial در تاریخ 1392/05/11 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

آقا کمک کن من دانلود کردم اما چجوری باید اجرا کنی؟

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/05/11 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

آقا تورو خدا کمک کن من کل DLC رو دانلود کردم اما نمیدونم چیکار باید بکنم اگه میدونید کمک کنید یا یه راهنمایی کنید.

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/05/11 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

آقا من 5 گیگ دانلود کردم کار نمیکنه که اصلا طرز کارش چیجوریه توضیح بده دیگه.
پاسخ : طرز کارش رو تو کامنت دیگه توضیح دادم ولی اگه خیلی مبتدی هستی بهت آموزش unrara کردن رو می گم:
اول نرم افزار winrar رو دانلود کن.
بعد از نصب نرم افزار برو فایلی که دانلود کردی رو پدا کن و روش دوتا کلیک کن , در این زمان winrar بازی میشه و روی نوار extract کلیک کن, حالا یه مکان برای ذخیره سازی اون انتخاب کن و سپس ok رو بزن.اگه پسورد خواست www.skidrowcrack.com رو با حرف کوچیک تایپ کن.
اگه مشکلی پیش اومد بهم بگو
پاسخ : طرز کارش رو تو کامنت دیگه توضیح دادم ولی اگه خیلی مبتدی هستی بهت آموزش unrara کردن رو می گم:
اول نرم افزار winrar رو دانلود کن.
بعد از نصب نرم افزار برو فایلی که دانلود کردی رو پدا کن و روش دوتا کلیک کن , در این زمان winrar بازی میشه و روی نوار extract کلیک کن, حالا یه مکان برای ذخیره سازی اون انتخاب کن و سپس ok رو بزن.اگه پسورد خواست www.skidrowgames.net رو با حرف کوچیک تایپ کن.
اگه مشکلی پیش اومد بهم بگو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده ی گرامی از اون جایی که دیگه حسش نیست , دیگه آپدیت نمی کنم , چون بیکار نیستم کپی پیست کنم :D gameina.rozblog.com با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با تبدیل وبلاگ به سایت موافقید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 122
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 211
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 101,414
  • بازدید کلی : 863,446